Monday, June 22, 2009

It's my birthdate!

Assalamualaikum.

First of all, I'm so sorry for treating this blog like mine. But, sometimes, I got something that I can't help but to share with ALU3. So that's why my posts keep coming in. Sorry my dear ALU3-ians. Secondly, wonder why I always use birthdate instead of birthday? Because we dont always celebrate our birthday on the same day as we were born every year. But coincidentally, my birthdate for this year is my birthday as well (Monday)^_^

Kawan-kawan,
Terima kasih untuk majlis tadi. Terima kasih Dewi & Fiqah untuk kek itu (dan Fiqah untuk handphone accessory yang Hida sangat suka), Elena & Widat yang sanggup tunggu Hida pergi dan pulang (dan suruh Hida melaram..huhu)dan untuk buku nota yang elegan itu, Nazurah yang sanggup datang awal ke Food court; Izan, Syikin & Dayana untuk frame muzikal comel yang boleh gerak-gerak basikalnya, Nurani & Maisarah untuk frame "love" hijau dan pen kayu itu, Aishah untuk diari tulip itu (dan teman Hida makan dengan jayanya), Atikah untuk frame hijau yang menarik, Azreena untuk frame perahu hijau yang klasik, Sarah untuk gelang kuning yang meriah, Haz & Wani untuk beg Goa yang berwarna-warni itu; dan semua ALU3 untuk gubahan bunga itu. Tak lupa pada Najwa untuk keychain dan Amalina untuk bunga daisy kuning itu. [Ada siapa-siapa yang tertinggal ke agaknya?] Terima kasih unuk kad-kad yang diberi. Terima kasih kerana meluangkan masa dengan Hida walaupun ramai yang ada imtihan minggu ini. Terima kasih untuk ucapan-ucapan di Facebook, secara oral, dan juga SMS. Oh ya, tertinggal Shida dalam korum ALU3. Tak apa, jauh di mata dekat di hati. Semoga Allah mudahkan urusan Shida dan keluarga.



My heartiest thanks to all. For treating me as part of the family. Hope this ukhuwwah and mahabbah will last long. Hope there'll be nothing that can separate us except death.

Indahnya kasih dan sayang jika segala-galanya kerana Allah, kan? Oh, satu perkara; Ramai yang meng-wish supaya bertemu pasangan/jodoh/orang yang sesuai. Ehem... Doa-doakan ya. InsyaAllah. :p

p/s: Peringatan buat diri. Semakin bertambah usia, semakin dekat menghampiri mati. Sedangkan amalan hanya secuit, tak cukup buat bekalan menghadap-Nya nanti. Moga tak selama dalam lagha, bangkit sedar menuju redha Ilahi. InsyaAllah.

1 comment:

  1. waa...sdey xdpt join korg..huhu..anway,hepy belated besday hida..
    mis u guys alot..
    c ya on monday,InsyaAllah..

    ReplyDelete