Friday, February 27, 2009

alhamdulillah, pass!!

assalamualaikum wrt..

di sini saya sebagai admin blog alu3 ingin mengucapkan tahniah dan congratulation kepada semua my pseudosiblings kerana telah berjaya merentasi detik-detik dan saat-saat mencemaskan serta mengharungi penat lelah, bertarung nyawa dan bergolok gadai..tidak lupa yang telah mengorbankan waktu tidur yang sungguh berharga serta wang rupee yang banyak bagi menuntut selera makan yang mungkin bertambah sepanjang study week sebelum ini.. 

bersyukur kita kepada Allah SWT yang telah mengabulkan doa kakak2, abg2 dan adik2 semua supaya kita masih lagi bersama menempuh dunia medic ini bersama-sama..tidak lupa pada ibu hida yang telah mendoakan untuk kejayaan kita di Baitullah, al-haram, Makkah.. sungguh Kuasa Allah amatlah Hebat dan Maha Besar dan Maha Penyayang.. Dia mendengar doa kalian dan sesungguhnya kejayaan dalam melepasi atau clear pass dalam exam final (unis) 2nd year yang amat mencabar minda, mental dan fizikal serta emosi ini adalah atas kasih sayang dan rahmat Allah SWT..tanpa redha dan kehendakNya, tidak mungkin kita dapat mencapai tahap ini..

semoga kita tidak lupa diri dan sentiasa mengingatiNya di kala kita senang dan susah..
Allah lah sebaik-sebaik tempat kita bergantung, Maha Pemberi Rezeki..alhamdulillah...

semalam,

mesej dihantar..

to:mr razib dan mr zaini
salam sir, moga sehat selalu..nak bagitahu berita gembira ni..semua alu3 class nov05/06 pass for unis 2nd year.insyaAllah masuk 3rd year bulan 3 nih..nantikan kepulangan kami akhir buln 8 ni..
doakan kami di sini sir..semua dah rindu kat sir nih! take care sir! ^_^

pagi ini...

2 mesej received...

from:mr razib
alhamdulillah..tak sabar nak tunggu u all semua jadi doktor,salam buat semua..

from: mr zaini
congratulations to all of u..
bilo dah jadi doktor, jangan lupo pakcik , ye nak oii

ha..rindu kan kat diorang?
sape ada gambar diorang, upload di sini ye..
nak mesej mr kuldip, but i dont have his number..

last but not least... congrates semua!!^_~


1 comment:

  1. alhamdulillah, insyaallah dipermudahkan jalan kite untuk jadi doktor. mano boleh lupo abah razib ngan mr. Zaini kat ktt tu??? kelakarlah mr Zaini nih! huhu=p

    ReplyDelete